New Zealand extra foto rondje - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Tim en Bonnie - WaarBenJij.nu New Zealand extra foto rondje - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Tim en Bonnie - WaarBenJij.nu

New Zealand extra foto rondje

Door: Timbon

Blijf op de hoogte en volg Tim en Bonnie

02 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, Lake Tekapo

Hallo famillie en vriendjes,

Zo hoor je nooit wat van ze, en zo hoor je ze iedere week..

Bonnie heeft haar terug ticket geboekt, ze komt 4 september sochtends weer thuis. Zoals voor veel bekend blijft Tim voorlopig nog even hier, hij heeft een leuk baantje gevonden nabij Taupo op het noordereiland.

Hierbij nog een aantal extra foto's van onze vulkaantocht, Hobbiton, vissen en een paar korte trekkings.

12 augustus vliegen we naar Fiji en sluiten we deze onvergetelijke reis samen af!

xx Bonnie en Tim

• 02 Augustus 2014 - 13:18

Annet:

Leuk, weer een paar foto's!
    Zal oma ook leuk vinden.
    Geniet nog lekker van de laatste tien dagen samen in Nieuw Zeeland en daarna in Fiji.
    We kijken uit naar jullie thuiskomst (al is dit voor Bonnie iets eerder dan voor Tim).

Veel liefs, xx
    Annet

• 02 Augustus 2014 - 21:39

Leo En Rieja Zwaans:

Zo wat een gave foto's weer zeg.... Bonne al vast sterkte gewenst als jullie even afscheid van elkaar moeten nemen.

• 02 Augustus 2014 - 21:50

Oma En Opa:

Zo,dat was fijn om weer zo snel iets van jullie te zien en te horen.Bonnie wat ben jij een held,met zo'n groot griezelig beest in je handen,van wie heb je dat,in ieder geval niet van je moeder,die krijgt het angstzweet al bij het aanraken van een vlinder.Genieten jullie nog maar,de tijd gaat opschieten.Tim veel succes in je nieuwe baan,niet te lang wegblijven ,want het voetbalelftal kan niet zonder jou.,groetjes en liefs oma en opa xxx.

• 06 Augustus 2014 - 03:26

Ellen Traets:

Geweldig hoor lieve bon! Zal wel ff wennen zijn om alleen terug te reizen. Voorlopig ga je nog ff lekker verder reizen en van het prachtige fiji genieten. Denk aan je, dikke kussen vanuit the USA