Nieuw zeeland - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Tim en Bonnie - WaarBenJij.nu Nieuw zeeland - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Tim en Bonnie - WaarBenJij.nu

Nieuw zeeland

Blijf op de hoogte en volg Tim en Bonnie

01 Juli 2014 | Nieuw Zeeland, Lake Tekapo

G'day mates,

Gaat lekker hè met het NL elftal? Zit je hier dan ergens op de prairie om 4uur snachts voetbal te kijken pfff lekker hoor dat tijdsverschil!

Maar goed, we zijn inmiddels al weer ruim een week in Nieuw Zeeland. Nadat we eerst nog een paar dagen in Sydney geweest zijn. Australië was erg leuk maar ook weer erg wennen om terug te zijn in de westerse wereld!

Nieuw Zeeland bevalt ons ontzettend goed en is echt een adembenemend land. We hebben een ruime 4x4 jeep gekocht en deze van binnen afgetimmerd zodat we er onze bagage, campingspullen en een matras in kwijt kunnen. Werkt prima! De 4x4 brengt je net even wat verder dan de random camping op de kaart en Tim is blij want dan kan die lekker offroad rijden.

Verder zijn de meeste mensen hier heel vriendelijk en hebben we inmiddels al te veel leuke dingen met lokale meegemaakt om hier allemaal te vertellen. We zijn b.v al verschillende keren uitgenodigd om te borrelen, eten, overnachten etc. bij de kiwi's

Komende weken dus lekker touren en genieten van o.a het lekkere weer (tot nu toe)

See you! X

• 01 Juli 2014 - 12:36

Opa En Oma:

Lieve Bonnie en Tim:We waren weer blij en hebben erg genoten van jullie laatste bericht en van de foto's.Jullie zien er goed uit en we zijn benieuwd naar jullie volgende avonturen in Nieuw Zeeland,leuk dat jullie ook het voetbal kunnen volgen.Geniet overal van ,liefs en een dikke kus van oma en opa xxx.

• 01 Juli 2014 - 16:40

Ingrith :

hoi , mooi , kiwi's ??

• 01 Juli 2014 - 19:07

Egbert Jan:

Goed idee die 4x4! Geniet er van, en doe de hobbits de groeten als je ze tegenkomt. ;)

• 04 Juli 2014 - 19:27

Annet En Oma:

Wat een geweldige verhalen en prachtige foto's!
    Oma en ik hebben er weer van genoten.
    Op facebook ook gezien dat Bonnie uit een vliegtuig gesprongen is. Moedig hoor! Oma kreeg er pijn in haar buik van!
    Nog veel plezier en geniet er van! Wij kijken weer uit naar het volgende bericht.
    xxxx Oma en Annet