NZ - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Tim en Bonnie - WaarBenJij.nu NZ - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Tim en Bonnie - WaarBenJij.nu

NZ

Blijf op de hoogte en volg Tim en Bonnie

27 Juli 2014 | Nieuw Zeeland, Lake Tekapo

Hee allemaal!

Hier gaat het (nog steeds) erg goed! Het enige wat we hier eigenlijk doen is: rondrijden, kamperen in onze auto, (af en toe een motelletje want het is toch we errug koud om savonds buiten te koken), op zoek gaan naar mooie plekken, wandelen, boottochtjes en natuurlijk veeeel fotos maken.
Verder hebben we ook nog gesnowboard en heeft Bonnie geskydived.
Over een paar weekjes is ons NZ avontuur dan helaas echt voorbij en gaan we om ''even bij te komen van al dat zware reizen'' nog een paar weekjes chillen op Fiji:D.
Bonnie is begin september weer thuis en Tim heeft een baan gevonden in de akkerbouw waar hij nog een aantal maanden zal gaan werken.
We maken heel veel mooie dingen mee, het is echt te veel om te vertellen dus we houden het verslag lekker kort, de foto's spreken voor zich vinden wij;).

Liefs van ons!

• 27 Juli 2014 - 13:16

Marienke:

Ha Tim & Bo,
    Super al die avonturen, mooie foto's!!!
    Jullie zien er geweldig uit, fijn om te zien.
    Ben al een beetje aan het aftellen hoor ;)
    Liefs en groetjes van ons allemaal X

• 27 Juli 2014 - 17:17

Annet:

Hoi schatten!
    Leuk om (eindelijk) weer wat van jullie te horen/lezen.
    Oma vond het heel leuk dat je haar gebeld hebt Bonnie!
    Jullie zien er goed uit en hebben het zo te zien heel goed naar je zin! Fijn.
    Geniet er nog van en groetjes,
    Annet

• 27 Juli 2014 - 18:47

Oma En Iopa:

Bonnie en Tim,fijn om weer iets van jullie te horen en te zien,alleen Tim is een beetje vreemd zonder baard en je weet het Tim,mannen dragen baarden,,wat waren blij toen we van de week een telefoontje van jullie kregen.Het is goed dat jullie het nu een paar weken rustig aan gaan doen,want al die indrukken van die lange reis moet je toch verwerken en dat is natuurlijk extra vermoeiend.liefs en groetjes van oma en opa xxx