Myanmar verslagje 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tim en Bonnie - WaarBenJij.nu Myanmar verslagje 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tim en Bonnie - WaarBenJij.nu

Myanmar verslagje 2

Blijf op de hoogte en volg Tim en Bonnie

01 Januari 1970 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal

Hier alweer het laatste berichtje over Myanmar, vanuit Bangkok aangezien we hier vandaag zijn aangekomen.

De tijd vliegt echt!!!! De periode na ons laatste berichtje hebben we de plaatsen: Bagan (heel veel oude mooie tempels) Inle lake (een vissersdorp op het water) Mandalay (2 dagen ziek geweest) afgemaakt. Kort gezegd hebben we weer te veel leuke dingen meegemaakt om hier uitgebreid te vertellen, check daarom zeker even de foto's!

Zoals we in het vorige bericht vertelden zijn we twee weken voor het einde van de Myanmar reis naar het zuiden gevlogen. Dit is echt meer dan goed bevallen. Het praten met gebarentaal is ons goed af gegaan en hier en daar sprak iemand een beetje Engels. We zijn in het zuiden beland bij het coconut guesthouse die sinds januari de eerste paar gasten heeft ontvangen in het plaatsje Maung ma kan .
Hiet bijna geen toeristen gezien en echt in een onontdekt stukje wereld terecht gekomen. Omdat het zo afgelegen was kregen we zelfs elke dag een motor gehuurd die ons echt op "bizarre" plekken heeft gebracht. Dit ook over " bizarre" wegen.....,

Wat ook heel gaaf was is de meerdaagse eilanden reis die we met een lokale vissers(bananen)boot en bemanning hebben gemaakt. Dit is eigenlijk zwaar verboden door de regering. Af en toe moesten we dan ook even duiken voor de marine. Deze trip kort samengevat: overdag snorkelen, zonnen, vissen van gemiddeld 10kg vangen en savonds barbecuen, nachtzwemmen tussen lichtgevend plankton in de zee (super gaaf) en slapen onder de sterrenhemel midden op zee.

Jullie begrijpen het al, het gaat ons niet al te slecht...;)

We hebben Myanmar vandaag verlaten in zitten nu voor 2 dagen in Thailand. Vanuit Bangkok vliegen we zaterdag naar nariawat Thailand. Om vanaf daar, over land, via Maleisië de Perinthian Islands voor 1,5 week aan te doen.

Xxx

• 06 Maart 2014 - 21:14

Ingrith:

heeeeee weer leuk om te lezen en foto's te zien van jullie !!!

• 06 Maart 2014 - 21:24

Marienke:

Halloooo,
    Fijn dat het zo goed gaat, leuk die foto's , zo te lezen genieten jullie intens!!
    Liefs Mama

• 06 Maart 2014 - 22:01

Annet:

Heerlijk, weer een berichtje van jullie! Leuke foto's en jullie maken erg veel mee. Geweldig! Blijf genieten en tot de volgende keer. xx Annet

• 06 Maart 2014 - 22:08

Linda :

Hee vakantie gangers!! Wat leuk om de verhalen te lezen! Wat een gave dingen hebben jullie al gedaan en meegemaakt!! Jaloers om op te worden

• 06 Maart 2014 - 22:08

Linda:

Heel veel plezier!!!

• 07 Maart 2014 - 08:27

Irene:

Heeeeee!

Wauw, wat een mooi verhaal weer!
    Mooi dat het zuiden zo goed bevallen is! Ben benieuwd naar waar de motortochtjes jullie gebracht hebben.. ook die dagen op de vissersboot klinken heeeerlijk, gelukkig ging het wegduiken voor de marine goed haha.

Geniet van de lekkere Chang biertjes in Thailand :)
    En gaan jullie op de Perinthian eilanden alvast oefenen met 'strand liggen' voor op Fiji? ;)

Liefs!

• 07 Maart 2014 - 09:57

Sharon:

Zoooo tof!!! Wat zijn jullie stoer zeg!! Zomaar dingen doen die verboden zijn! Haha super om het weer te lezen! En have fun in Thailand de 2 daagjes!! Dikke kus!!

• 07 Maart 2014 - 12:10

Senga:

Echt onwijs leuk om te lezen allemaal! Jaloeerrssss! ;-)
    Kijk uit naar het volgende verslag, enjoy
    Xx senga

• 07 Maart 2014 - 21:03

Pietjev:

Gruwelijk vet.!! Geniet er nog maar lekker van saampjes!!

• 09 Maart 2014 - 11:47

Ellen:

Nice!! Leuk dat jullie het zo voor ons een beetje bijhouden! Veel plezier met jullie verdere reis!
    Liefs Bart en Ellen

• 11 Maart 2014 - 21:02

Ethel:

Ha Bonnie (en Tim)!
    Ja, ja, ik ben jullie aan het volgen! Wat een ongelooflijke avonturen beleven jullie. Ontzettend gaaf om dit nu samen te kunen doen. Erg leuk om te lezen. En dan al dat eten! Ik weet nog dat je bij ons open stond voor het proeven van spruitjes ;-)) Hihi, dat is toch werkelijk peanuts vergeleken met wat je nu allemaal krijgt voorgeschoteld!?! Ik kijk uit naar jullie volgende verhaal. Groet Ethel

• 11 Maart 2014 - 21:41

Opa En Oma:

fijn,dat we weer iets van jullie gehoord en gezien hebben,geniet ervan dit maken niet veel mensen mee.,groetjes en liefs oma en opa,xxx

• 11 Maart 2014 - 21:48

Hansie Hansie:

Mooie verhalen joh!!! Hey Tim, ben ook benieuwd naar je visverhalen, als je terug bent. Sterk zij die vissen daar he ?!! En Bonnie, ik zag , dat je de Buffy droeg . Leuk, dat je daar plezier van hebt ! Staat leuk ook !

Hansie xxx

• 27 Maart 2014 - 12:16

Kaj:

Wat hebben jullie het slecht

• 27 Maart 2014 - 12:16

Info@tbautomotive.nl:

Geniet ervan!!

• 05 April 2014 - 12:43

Chan:

Ik ben ZOOOOOOOOOO jaloers!!!!!!!!!!!